Dział Obsługi Klienta

Naszym celem jest budowanie zadowolenia i zaufania wśród naszych Klientów. Dział Obsługi Klienta zajmuje się kompleksową obsługą Klientów z całej Polski, w bezpośredniej współpracy z zewnętrznym Działem Handlowym. Produkty, które Państwu oferujemy od wielu lat wyznaczają trendy kształtujące rynek zoologiczny. Jesteśmy dumni mogąc Państwu zaoferować również najwyższą jakość naszych usług.

Odpowiemy na każde pytanie!

Niezależnie od tego czy są Państwo właścicielami czworonogów, hodowcami, czy kontaktują się Państwo z nami ze sklepu zoologicznego – jesteśmy do Państwa dyspozycji! Jeżeli mają Państwo pytania, wątpliwości lub potrzebują profesjonalnej porady, w Dziale Obsługi Klienta czeka na Państwa kompetencja i profesjonalizm. Oczywiście z dużą domieszką uroku osobistego naszego Zespołu.

Zapewniamy Państwu kompleksową obsługę w zakresie:

– serwisu przedtransakcyjnego,
– przyjmowania i realizacji zamówień,
– sporządzania dokumentów sprzedażowych,
– serwisu potransakcyjnego – reklamacje, zwroty, niezgodności,
– sporządzania ofert handlowych,
– porad żywieniowych, pomocy przy wyborze odpowiedniego produktu,
– bezpośredniej sprzedaży w sklepie stacjonarnym znajdującym się w siedzibie naszej Firmy.

Oto nasz Zespół:

  • Katarzyna Makuch – k.makuch@acana.com.pl, Starszy Specjalista ds. Sprzedaży (opiekun klientów z regionu Patrycji Jastrzębskiej, Eweliny Kalinowskiej, Krzysztofa Adamskiego, Marcina Wojciechowskiego oraz opiekun klientów Krzysztofa Kosakowskiego).
  • Karolina Wus – k.wus@acana.com.pl, Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży (opiekun klientów z regionu Magdy Bogusław, Renaty Dobrosz, Mateusza Toboły).
  • Ewelina Płoszczańska – e.ploszczanska@acana.com.pl, Specjalista ds. Sprzedaży
  • Justyna Ochocka-Janus – j.ochocka@acana.com.pl, Pracownik Działu Obsługi Klienta (Opiekun Klubu Hodowcy oraz Klientów Indywidualnych)