Żelazne zdyscyplinowanie i nieograniczona wyobraźnia – tak pokrótce można opisać Dział Marketingu Acana Polska.
Nad kreowaniem komunikacji marki i wyznaczaniem celów strategicznych czuwa Emilia Windysz-Kukiełka. Zarządzanie jakością komunikacji i tworzenie polityki marketingowej firmy w oparciu o długookresową strategię, to nie tylko jej praca, ale i pasja. Po godzinach testuje ofertę dla kotów: na szalonym Piorunie i statecznej Fecie. Dojrzałość biznesowa i analityczne podejście Emilii sprawiają, że ekipa kreatywna Acana Polska dokładnie wie, co i po co, robi to, co robi.
Aneta Urbaniak to nasza content creator. Łączy wiedzę marketingową z zamiłowaniem do czworonogów, prowadząc m.in. działania e-marketingowe. Social media, content marketing, SEO i UX writing nie zajmują jej głowy jedynie, gdy śpi i spaceruje z psem. Wie, że dobra reklama buduje świadomość i edukuje, bo wierzy, że nadal „content is king„.
Maja Krzyżaniak to nasza graficzka, która w koszyku swoich zainteresowań wskazuje również na ilustracje i motion design. Świeże spojrzenie i wysoka kreatywność to główne cechy Mai, które uzupełnia miłość do psów uosobiona w postaci Szajki, jej 9-letniej suczki.
W swojej pracy stawiamy na etyczny marketing. Pewność co do jakości i funkcjonalności oferowanych produktów sprawia, że z naszej strony, nie ma mowy o nieuczciwych trikach marketingowych czy umyślnym wprowadzaniu klientów w błąd. Wszystko, co robimy, czynimy w przekonaniu zaznajomienia miłośników zwierząt z najlepszymi produktami na rynku.
Masz pomysł na współpracę reklamową lub projekty promocyjne?
Napisz do nas!
Kierownik Działu Marketingu: Emilia Windysz-Kukiełka, e.kukielka@acana.com.pl
Specjalistka ds. Marketingu: Aneta Urbaniak, a.urbaniak@acana.com.pl
Graficzka: Maja Krzyżaniak, grafik@acana.com.pl