admin

Dział Marketingu

Żelazne zdyscyplinowanie i nieograniczona wyobraźnia – tak pokrótce można opisać Dział Marketingu Acana Polska.

Nad kreowaniem komunikacji marki i wyznaczaniem celów strategicznych czuwa Emilia Windysz-Kukiełka. Zarządzanie jakością komunikacji i tworzenie polityki marketingowej firmy w oparciu o długookresową strategię, to nie tylko jej praca, ale i pasja. Po godzinach testuje ofertę dla kotów: na szalonym Piorunie i statecznej Fecie. Dojrzałość biznesowa i analityczne podejście Emilii sprawiają, że ekipa kreatywna Acana Polska dokładnie wie, co i po co, robi to, co robi.

Aneta Urbaniak to nasza content creator. Łączy wiedzę marketingową z zamiłowaniem do czworonogów, prowadząc m.in. działania e-marketingowe. Social media, content marketing, SEO i UX writing nie zajmują jej głowy jedynie, gdy śpi i spaceruje z psem. Wie, że dobra reklama buduje świadomość i edukuje, bo wierzy, że nadal „content is king„.

Profesjonalne szkolenia i doradztwo żywieniowe to domena Pauliny Tyczyńskiej, absolwentki medycyny weterynaryjnej, specjalizującej się w dietetyce psów i kotów. Paulina organizuje i prowadzi szkolenia produktowe oraz projekty edukacyjne na tematy związane z żywieniem i opieką nad zwierzętami. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera nasze kreatywne kreacje. 

W swojej pracy stawiamy na etyczny marketing. Pewność co do jakości i funkcjonalności oferowanych produktów sprawia, że z naszej strony, nie ma mowy o nieuczciwych trikach marketingowych czy umyślnym wprowadzaniu klientów w błąd. Wszystko, co robimy, czynimy w przekonaniu zaznajomienia miłośników zwierząt z najlepszymi produktami na rynku. 

Masz pomysł na współpracę reklamową lub projekty promocyjne?

Napisz do nas!

Kierownik Działu Marketingu: Emilia Windysz-Kukiełka, e.kukielka@acana.com.pl

Specjalistka ds. Marketingu: Aneta Urbaniak, a.urbaniak@acana.com.pl

Specjalistka ds. Żywienia i Szkoleń: Paulina Tyczyńska, p.tyczynska@acana.com.pl

Zapisz

Zapisz