admin

Dział Obsługi Klienta

Jeśli jesteś opiekunem czworonoga lub hodowcą psów czy kotów, całkiem możliwe, że trafisz właśnie do nas!

Działem dowodzi Katarzyna Makuch, która buduje i dba o długotrwałe relacje z klientami. Doskonale rozumie, że idealna obsługa klienta to główna droga do rozwoju firmy. Z głową otwartą na nową wiedzę, gotowością do przejęcia inicjatywy oraz dobrą organizacją czasu, Kasia jest doskonałą liderką swojego działu.

Stanowisko Koordynatora Działu Obsługi Klienta zajmuje nieustannie uśmiechnięta, pełna optymizmu i zaraźliwej pogody ducha Paulina Andrzejak. Zawsze gotowa do pomocy klientom, z doskonale wyważonym pragmatycznym podejściem, zaskarbia sobie sympatię Parterów Biznesowych, klientów indywidualnych, współpracowników i swojej kotki brytyjskiej Mii. 

Opiekę nad klientami indywidualnymi (a także nad codziennym życiem biura) sprawuje Justyna Ochocka-Janus, opiekunka uroczego beagle’a, Kapsla. To właśnie u Justyny złożysz zamówienie telefonicznie i uzyskasz wsparcie w zakupach online. Czeka na Ciebie fachowe doradztwo i doskonała znajomość oferty produktowej. 

Klienci z internetowych sklepów zoologicznych znajdą odpowiedzi na swoje pytania u Doroty Chodackiej.

Pracę Działu Handlowego wspierają Stacjonarne Doradczynie Klienta Biznesowego. Dzięki nim Partnerzy Biznesowi mogą liczyć na dodatkową pomoc w realizacji zamówień i szybkie pozyskanie wiedzy o naszych produktach. 

  • Małgorzata Siemko-Łukaszuk – stoi na stanowisku, że idealna obsługa klienta to szybka obsługa. Entuzjazm w działaniu odczuwają jej klienci, współpracownicy i owczarek Odi. 
  • Dorota Chodacka – miłośniczka górskich wędrówek.

Jako dział, chętnie odpowiadamy na wszystkie pytania związane z naszymi produktami oraz żywieniem psów i kotów. Podpowiemy Ci, jak dawkować jedzenie ACANA i ORIJEN, która formuła jest najlepsza dla Twojego kota oraz jak łatwo możesz dbać o zęby psów swoich klientów. 

Nieustannie inwestujemy w doskonalenie jakości całego procesu Twojej obsługi. Bez zbędnego przełączana, oczekiwania i korzystania z automatycznej infolinii. Wiemy, jak ważny jest kontakt z drugim człowiekiem. Tak samo, jak z czworonożnym przyjacielem. 

Kontakt

  • Jeśli chcesz zapytać o możliwość partnerstwa biznesowego, poznać warunki handlowe współpracy lub potrzebujesz pomocy w złożeniu zamówienia biznesowego, skontaktuj się z Opiekunem Klienta Biznesowego w swoim regionie lub napisz na adres info@acana.com.pl
  • Jeśli potrzebujesz złożyć zamówienie w naszym e-sklepie, porozmawiać na temat formuły najlepszej dla Twojego psa/kota lub chcesz złożyć reklamacje jako klient indywidualny, odezwij się do Specjalistki ds. Sprzedaży, Justyny Ochockiej-Janus: j.ochocka@acana.com.pl, tel. 784 439 829.
  • Jeśli chcesz dołączyć do Klubu Hodowców Acana Polska, skontaktuj się z Dorotą Chodacką, d.chodacka@acana.com.pl 

Koordynator Działu Obsługi Klienta:

Paulina Andrzejak, p.andrzejak@acana.com.pl

Stacjonarne Doradczynie Klienta Biznesowego:

Reklamacje: