admin

Dział Obsługi Klienta

Jeśli jesteś opiekunem czworonoga lub hodowcą psów czy kotów, całkiem możliwe, że trafisz właśnie do nas!

Działem dowodzi Katarzyna Makuch, która buduje i dba o długotrwałe relacje z klientami. Doskonale rozumie, że idealna obsługa klienta to główna droga do rozwoju firmy. Z głową otwartą na nową wiedzę, gotowością do przejęcia inicjatywy oraz dobrą organizacją czasu, Kasia jest doskonałą liderką swojego działu.

Opiekę nad klientami indywidualnymi (a także nad codziennym życiem biura) sprawuje Justyna Ochocka-Janus, opiekunka uroczego beagle’a, Kapsla. To właśnie u Justyny złożysz zamówienie telefonicznie i uzyskasz wsparcie w zakupach online. Czeka na Ciebie fachowe doradztwo i doskonała znajomość oferty produktowej. 

Pracę Działu Handlowego wspierają Stacjonarne Doradczynie Klienta Biznesowego. Dzięki nim Partnerzy Biznesowi mogą liczyć na dodatkową pomoc w realizacji zamówień i szybkie pozyskanie wiedzy o naszych produktach. 

  • Małgorzata Siemko-Łukaszuk – stoi na stanowisku, że idealna obsługa klienta to szybka obsługa. Entuzjazm w działaniu odczuwają jej klienci, współpracownicy i ukochana bulterierka Ciri. 
  • Dorota Chodacka – zawsze radosna i uśmiechnięta miłośniczka górskich wędrówek.
  • Sylwia Gil-Kłeczek – analityczny umysł i troskliwa opiekunka przygarniętych kotów.

Jako dział, chętnie odpowiadamy na wszystkie pytania związane z naszymi produktami oraz żywieniem psów i kotów. Podpowiemy Ci, jak dawkować jedzenie ACANA i ORIJEN, która formuła jest najlepsza dla Twojego kota oraz jak łatwo możesz dbać o zęby psów swoich klientów. 

Nieustannie inwestujemy w doskonalenie jakości całego procesu Twojej obsługi. Bez zbędnego przełączana, oczekiwania i korzystania z automatycznej infolinii. Wiemy, jak ważny jest kontakt z drugim człowiekiem. Tak samo, jak z czworonożnym przyjacielem. 

Kontakt

  • Jeśli chcesz zapytać o możliwość partnerstwa biznesowego, poznać warunki handlowe współpracy lub potrzebujesz pomocy w złożeniu zamówienia biznesowego, skontaktuj się z Opiekunem Klienta Biznesowego w swoim regionie lub napisz na adres info@acana.com.pl
  • Jeśli potrzebujesz złożyć zamówienie w naszym e-sklepie, porozmawiać na temat formuły najlepszej dla Twojego psa/kota lub chcesz złożyć reklamacje jako klient indywidualny, odezwij się do Specjalistki ds. Sprzedaży, Justyny Ochockiej-Janus: j.ochocka@acana.com.pl, tel. 784 439 829.
  • Jeśli chcesz dołączyć do Klubu Hodowców Acana Polska, skontaktuj się z Dorotą Chodacką, d.chodacka@acana.com.pl 

Stacjonarne Doradczynie Klienta Biznesowego:

Reklamacje: