admin

Dział Obsługi Klienta

Jeśli jesteś opiekunem czworonoga lub hodowcą psów czy kotów, całkiem możliwe, że trafisz właśnie do nas!

Działem dowodzi Katarzyna Makuch, która buduje i dba o długotrwałe relacje z klientami. Doskonale rozumie, że idealna obsługa klienta to główna droga do rozwoju firmy. Z głową otwartą na nową wiedzę, gotowością do przejęcia inicjatywy oraz dobrą organizacją czasu, Kasia jest doskonałą liderką swojego działu.

Opiekę nad klientami indywidualnymi i Klubem Hodowców Acana Polska (a także nad codziennym życiem biura) sprawuje Justyna Ochocka-Janus, opiekunka uroczego beagle’a, Kapsla. To właśnie u Justyny złożysz zamówienie telefonicznie i uzyskasz wsparcie w zakupach online. Czeka na Ciebie fachowe doradztwo i doskonała znajomość oferty produktowej. 

Klienci z internetowych i sieciowych sklepów zoologicznych znajdą odpowiedzi na swoje pytania u Karoliny Wus, po godzinach pasjonatki siatkarstwa i górskich wycieczek. Karolina to prawdziwy wulkan pomocy i pozytywnego podejścia do klientów. Nie ma dla niej problemów nie do rozwiązania ani spraw nie do ogarnięcia. Szybkie i profesjonalne wsparcie klienta to jej niezaprzeczalny atut.

Pracę Działu Handlowego wspierają Stacjonarne Doradczynie Klienta Biznesowego. Dzięki nim Partnerzy Biznesowi mogą liczyć na dodatkową pomoc w realizacji zamówień i szybkie pozyskanie wiedzy o naszych produktach. 

  • Paulina Andrzejak – doskonale wie, że tak, jak nie ma dwóch takich samych torebek O-bag, tak trudno o dwa takie same dni w pracy z klientem. Zawsze uśmiechnięta i głodna sprzedażowych wyzwań, potrafi z łatwością stworzyć trafną i kompleksową ofertę dla danego klienta. 
  • Paulina Reczuch – w swojej pracy najbardziej ceni sprzedaż produktów, którym w pełni ufa i poleca z czystym sumieniem. Wszystkie nowości najpierw testuje na swojej maltance Frani.  
  • Małgorzata Siemko-Łukaszuk – stoi na stanowisku, że idealna obsługa klienta to szybka obsługa. Entuzjazm w działaniu odczuwają jej klienci, współpracownicy i owczarek Odi. 

Jako dział, chętnie odpowiadamy na wszystkie pytania związane z naszymi produktami oraz żywieniem psów i kotów. Podpowiemy Ci, jak dawkować jedzenie ACANA i ORIJEN, która formuła jest najlepsza dla Twojego kota oraz jak łatwo możesz dbać o zęby psów swoich klientów. 

Nieustannie inwestujemy w doskonalenie jakości całego procesu Twojej obsługi. Bez zbędnego przełączana, oczekiwania i korzystania z automatycznej infolinii. Wiemy, jak ważny jest kontakt z drugim człowiekiem. Tak samo, jak z czworonożnym przyjacielem. 

Kontakt

  • Jeśli chcesz skontaktować się z kierownikiem działu, zapytać o możliwość partnerstwa biznesowego, poznać warunki handlowe współpracy, napisz do Kierownika Działu Obsługi Klienta, Katarzyny Makuch: k.makuch@acana.com.pl 
  • Jeśli potrzebujesz złożyć zamówienie w naszym e-sklepie, dołączyć do Klubu Hodowców Acana Polska, porozmawiać na temat formuły najlepszej dla Twojego psa/kota lub chcesz złożyć reklamacje jako klient indywidualny, odezwij się do Specjalistki ds. Sprzedaży, Justyny Ochockiej-Janus: j.ochocka@acana.com.pl, tel. 784 439 829.
  • Jeśli jesteś sieciowym lub internetowym Partnerem Biznesowym, chcesz złożyć zamówienie lub reklamację, napisz lub zadzwoń do Specjalistki ds. Sprzedaży, Karoliny Wus: k.wus@acana.com.pl, reklamacje@acana.com.pl, tel. 662 651 224.

Stacjonarne Doradczynie Klienta Biznesowego: